Třetí časovka ze Štiavniku dlouhá 6km s převýšením 415 metrů, průměrný sklon 7%. Výhodou je nový asfalt, nevýhodou plechové odvodňovací žlaby a poměrně prudký sklon. I přes únavu jsem se tady ale cítil nejlépe, ale už nebylo co zachraňovat...
Na odbočce asi kilometr od startu spousta závodníků špatně odbočila a svést z trasy se nechal i náš Pepa Slezák, který si to ale včas uvědomil a stihl se ještě zařadit přede mne. I tak jsem měl ale co dělat, abych ho postupně dolepil.
Přesto se mi zdálo, že se nohy konečně trochu rozjely a ždímal jsem z nich úplné maximum. Ovšem síly rychle ubývaly a nemohl jsem se dočkat, až to budu mít za sebou...
Nakonec je z toho opět mizerné 6. místo v kat. A a v celkovém pořadí po všech třech etapách 7. místo se ztrátou hrozivých 6,5 minuty na slovenského vítěze Tomáše Kojtala.
Zbývá poslední závod a to Staříčská časovka, která se jede za týden a pokusím se v ní ještě vybojovat co nejlepší výsledek, který nutně potřebuji k boji o celkové pořadí ve Slezském poháru, aktuálně jsem druhý za Ondrou Fierlou z týmu Forman Cinelli.
Na odbočce asi kilometr od startu spousta závodníků špatně odbočila a svést z trasy se nechal i náš Pepa Slezák, který si to ale včas uvědomil a stihl se ještě zařadit přede mne. I tak jsem měl ale co dělat, abych ho postupně dolepil.
Přesto se mi zdálo, že se nohy konečně trochu rozjely a ždímal jsem z nich úplné maximum. Ovšem síly rychle ubývaly a nemohl jsem se dočkat, až to budu mít za sebou...
Nakonec je z toho opět mizerné 6. místo v kat. A a v celkovém pořadí po všech třech etapách 7. místo se ztrátou hrozivých 6,5 minuty na slovenského vítěze Tomáše Kojtala.
Zbývá poslední závod a to Staříčská časovka, která se jede za týden a pokusím se v ní ještě vybojovat co nejlepší výsledek, který nutně potřebuji k boji o celkové pořadí ve Slezském poháru, aktuálně jsem druhý za Ondrou Fierlou z týmu Forman Cinelli.
Komentáře
Okomentovat